23 Mart 2009 Pazartesi

Mor Koyun Meler Gelir

Yazanın o anki psikolojisini çok merak ettiğim bir türküdür bu.Neden bir insan aşkını bir koyundan bahsederek ifade etmek ister,dahası neden mor bir koyun?Hayır,nereden geldi aklına mor koyun be adam,bizim bildiğimiz koyunlar kınalı filan olurlar.Hadi onu da geçtim,neden pembe değil mesela , hani sevgililer birbirlerine pembe hediyeler vermeyi severler ya bu da pembe koyun olsaydı böyle şeker rengi..

Yine de çok eğlenceli bi türküdür bence:)

Bunlar da sözleri:

(Aman) Mor Koyun Meler Gelir
(Yavrum) Dağları Deler Gelir
(Aman) Hakikatli Yar Olsa
(Yavrum) Uykuyu Böler Gelir

Nesine De Yavrum Nesine
Sigara Da Koymuş Fesine
Yavrum Ben Yandım Birisine

(Aman) Mor Koyun Kuzusuna
(Yavrum) Can Kaynar Birisine
(Aman) Nedeydim De Ağlayım
(Yavrum) Alnımın Yazısına

Nesine De Yavrum Nesine
Sigara Da Koymuş Fesine
Yavrum Ben Yandım Birisine

(Aman) Mor Koyun Meşelerde
(Yavrum) Gül Suyu Şişelerde
(Aman) Eller Yarimi Almış
(Yavrum) Ben Kaldım Köşelerde

Nesine De Yavrum Nesine
Sigara Da Koymuş Fesine
Yavrum Ben Yandım Birisine


Hiç yorum yok: