12 Mart 2009 Perşembe

Sıdıka



Hatırlar mısınız Show Tv 'de Sıdıka diye bir dizi vardı, gündüz kuşağında yayınlanırdı.Simdiki Avrupa Yakası'nın Makbulesi başroldeydi.Bütün gün annesiyle kavga eder, akşam babasından dayak yerdi , acayip komik bir abisi ve onun daha da komik bi tekvando hocası vardı Baturalp .Bir de Kenar vardı bunun mahalleden belalısı bıçkın delikanlı:)) Çok severek izlerdim , keşke olsa da yine izlesek ..



Dizi Atilla Atalay'ın çekirdek ailelere ithafen yazmış olduğu kitabından uyarlanmıştır,1997 yapımıdır.


Oyuncular:


Sıdıka SAKA - Hasibe EREN
Safiye SAKA - Füsun Demirel
Zekeriya SAKA - Ali Erkazan
Samim SAKA - Hakan Tanfer

Jenerik müziği şu şekildedir:

" kız sıdıka
kenar mahallenin cam kenarında
dünya düstü benim yarım aklıma
camda duran ciceklerin arasında
dünyayı tattım ben deli aklım ah (burasından emin değilim doğrusunu bilen söylesin)
gir içeri kır dizini dön önüne kız sıdıka
annen görür baban duyar dayak yersin kız sıdıka"


Bu da ekşisozluk'ten kopartan sıdıka diyaloglarından bir tanesi:


" anne: kız sıdıka, sen elifsulyla fazla arkadaşlık etme, evde bilgisayar başında bi çubuğu mıncıklıyormuş.

sıdıka: öff anne... coystik o, tetris oynuyo onunla.
anne: neee? elalemin testisiyle mi oynuyo? aman allahım... sen oynamadın di mi?
sıdıka: hayır yaa, ben mausla oynadım.
anne: koş git gusül abdesti al, baban parçalar vallahi. "


Hiç yorum yok: