19 Nisan 2009 Pazar

Queen - We Will Rock You



Çocukluğumda çok büyük iz bırakmış bir queen şarkısı.Ben yaklaşık 4-5 yaşlarındaydım daha okula gitmiyordum.Benim yaşıtım bir de arkadaşım vardı, bizim evin önündeki salıncakta bütün gün ayakta iki kişi sallanırken, bir yandan da bunu söylemeye çalışırdık.Sözlerini bizden yaşça büyük olan , ve o zamanlar yanılmıyorsam lise çağlarını yaşamakta olan kuzenden öğrenmiştik (öğrenmekten ne kasdettiğimi tahmin edebilirsiniz sanırım). Çok eğlenirdik bu şarkıyı söylemeye çalışırken ,ellerimizi önce iki kere dizlerimize sonra da birbirine vurarak ritm tutardık.Vay be ne günlerdi.

Bu şarkıyı hala çok severim ben, arada dinler eski günlere dönerim.

Sözlerini de yazayım madem bu kadar bahsettim :


We Will Rock You

Queen

Buddy you're a boy make a big noise
Playin' in the street gonna be a big man some day
You got mud on yo' face
You big disgrace
Kickin' your can all over the place
Singin'

'We will we will rock you
We will we will rock you'

Buddy you're a young man hard man
Shoutin' in the street gonna take on the
world some day
You got blood on yo' face
You big disgrace
Wavin' your banner all over the place

'We will we will rock you'
Singin'
'We will we will rock you'

Buddy you're an old man poor man
Pleadin' with your eyes gonna make you some peace some
day
You got mud on your face
You big disgrace
Somebody better put you back into your place

'We will we will rock you'
Singin'
'We will we will rock you'
Everybody
'We will we will rock you'
'We will we will rock you'
Alright


Not:Dinlemek isteyenler sol taraftaki playlistte bulabilirler şarkıyı..

Hiç yorum yok: