23 Eylül 2010 Perşembe

4. Beyoğlu Sahaf Festivali




Geçen sene tesadüfen keşfettiğim kitap festivali.Benim gibi bir kitap kurdu için tam bir cennet.Hem artık sadece büyüklerin kütüphanelerinde bulabileceğiniz kitaplara ulaşma fırsatı elde ediyorsunuz , hem de çok uygun fiyata güzel kitaplar alabiliyorsunuz.Burada bulabilecekleriniz sadece kitapla da sınırlı değil, eski plaklar, tapular, dergiler...Ben 4 tane kitap aldım bu sene , bunlardan bir tanesi de Fransızca bir roman.Henüz dilimi o kadar geliştirememiş olsam da geleceğe yatırım yaptım :) En azından kitabı seçerken neyle alakalı olduğu konusunda fikir yürütebilmeyi çok büyük bir başarı saydım. Festival 14 Eylül'de başlamış ve 28 Eylül'e kadar devam edecek.Taksim Gezi parkında.Mutlaka yolunuzu düşürün derim, güzel bir Pazar eğlencesi bana kalırsa..


2 yorum:

Varol dedi ki...

zaz - je veux'den sonra blogumda yazmak istediğim bir konuyu daha benden önce yazmışsınız :D olsun böyle güzel şeyler ne kadar çok paylaşılırsa o kadar güzel :)

maaşın belli bir kısmını döküp saçma istiyorum taksim gezi parkına :D

phoibe dedi ki...

kitap okuma hızım alma hızıma yetişemediği için artan kitap stokumu koyacak yer bulamıyorum ben ondan duruyorum :))