26 Şubat 2009 Perşembe

boşluktan ne yapacağını bilememe

Evet,bu başlığı yazabildiğime ben de çok şaşırıyorum.Tatil,boş zaman diye yırtınan ben bir anda haftada 9 saat dersle boş kalınca sudan çıkmış balığa döndüm.Evde otursam sıkılıyorum, dışarıda yapacak birşey yok hava soğuk çünkü, fazla boş kalınca da yapmam gerekenleri de yapacak şevk kalmıyor bende, alışmışım yoğunluğa ,koşuşturmaya..
Ben de dedim madem boşluktan bunalıyorsun özlem sen kaşındın paran da yok,kalk iş ara..Tabi bu krizde iş bulmak ne kadar kolay olursa..Başvurdum bi kaç yere olursa ne ala olmazsa da çok da umrumda değil, mezun olana kadar bu konuda stres yapmayacağım..

2 yorum:

Patan dedi ki...

Dünyadaki en güzel şey boşluk, alışırsın bi süre sonra, boş boş bakarak saatlerini bile geçirebilirsin. Biraz daha zaman tanı kendine, başaracaksın mutlaka :))

phoibe dedi ki...

kesinlikle beceriyorum bos bos bakarak saat gecirme olayını ancak,sıkıntıdan depresyona girmeye basladım.Allah sonumu hayretsin valla..