14 Ağustos 2009 Cuma

Öylesine Bir Yazı

Uzun zamandır ugramıyorum buralara,sabahın 6.30 unda kalkıp ise gidiyorum,bu guzel yaz aksamlarında da bilgisayar basında oturup blog yazmak hic isime gelmiyor dogrusu..
E peki neler yapıyorsun madem derseniz,

Ara verdiğim bu uzuuun sure icinde iş degistirdim, yeni işime adaptasyon sureci gecirdim (tek adapte olmam gereken konu sabah erken kalkmaktı aslında,cunku 2 ay staj yaptıgım sirkete girdigim icin pek yabancılık cekmedim..)

Sonra evimi degistirmeye karar verdim,kac haftadır da ev arıyorum, sonunda buldum,her ne kadar tam istedigim gibi meydana cok yakın olmasa da cok guzel bir ev.Bu hafta icinde tasınıyorum..

He bir de en guzel haber, ikiz yegenlerim oldu!! Bir kız bir erkek; Bilge ve Mete. Gerci kendilerini sadece fotograflardan gorebildim cunku hala kuvözdeler malesef 8 aylık dogdukları icin..Ablamın ilk okul zamanlarını hatırlıyorum da onun cocukları olması cok garip geliyor,acaba annem babam ne hissediyordur, bebeginin bebegi oluyor..Ne kadar garip su hayat..

Kısa bir ozet gectim size son birkac ayımdan..Bu ara cok atraksiyonelim anlıycagınız, sakin sessiz bir hayat surmeye basladıgımda eski uretkenligime geri donecegimi umuyorum..Saygılar sevgiler efendim..

2 yorum:

Berna Arslan dedi ki...

doğdu mu bebişleeeer!
iyilerdir inşallah şimdi.
adlarını ne koydular merak ettim?

phoibe dedi ki...

yukarda yazmısım ya kocaman bilge ve mete diye:))