6 Ocak 2009 Salı

yeni yıl,yeni yaş,ilk kırışık

Yaş otuzbeş yolun yarısı edermiş,ben ise tam 15 gün sonra 22 olacağım ve yolun yarısını çoktan geçmiş gibi hissediyorum.Sanırım dünyadaki zamanla benim zihnimdeki zaman birbiriyle pek örtüşmüyor.Halbuki şimdiye kadar neredeyse her ortamda en küçük ben oldum.En küçük çocuğum.Peki neden bu kadar yorgun ve yaşlı hissediyorum??Hatta hisleri de bir yana bıraktım.Bedenim bile artık iflas ediyor.Omurgam yamulmuş,midem zaten doğuştan bozuk,tiroid bezim eksik çalışıyor.Buna bir de 3 gün önce farkettiğim alnımdaki kırışık eklendi şimdi de.İçten çürük olmaya alışmıştık,bari ambalaj bu kadar çabuk bozulmasaydı,paketi süslü tutabilseydik uzun süre..

Yine de o kadar çabuk pes etmeye niyetim yok.Zaman beni erkenden yormaya başlamış olabilir,ama ben de sıkı bir rakibim.Bu dakikadan sonra sağlıklı yaşam aktiviteleri başlıyor!!
Beni izleyin anacım:)


1 yorum:

Patan dedi ki...

Ruh bedende misafir, beden ruhun etrafında pervane..
Hep saray ister o, hiç beğenmez virane..
Ne kadar iyi ağırlarsan ruhunu o kadar huzurlu olur ruhun. Bu manada sağlıklı yaşam aktivitelerine sonsuz desteklerimi, haddim olmayarak, arz ediyorum..